Sunday, July 23, 2023

लेख✍️ "आँसु

    लेख✍️     

          "आँसु"

सुवास कर्ण(शिक्षक)

मलंगवा ,सर्लाही 


    हे मेरो प्राण प्रिय ,तिमी नै मेरो जिन्दगी हो ,तिमी मेरो लागि हौ, म तिमी लाई आफ्नो ज्यान भन्दा पनि बढी माया गर्छु,तिम्रो लागि आफन्त लाई त्यागी दिन्छु ,तिमी मेरो धडकन हो ,तिमी मेरो स्वास हौ,तिमि बिना एक पल पनि बाच्न सक्दिन,तिमी मेरो चान्द हौ, तिम्रो लागि हरेक दुख सहन त्यार छु , चान्द तारा टिपेर ल्याइ दिन्छु बस तिमि मेरि हौ यस्ता अनेक भावनात्मक बिचार हरु बाट इमोसनल भावना मा बगाएर युवा पिढी हरु आफ्नो भविष्य लाई अन्धकार को जीवन मा यात्रा गरिरहेको पाइन्छ । आधुनिकता को नाममा हामि आफ्नो संस्कार सभ्यता रितिरिवाज लाई बिर्सिने प्रयास मा छौ । अर्धनग्न बस्त्र लाई पश्चिमि सभ्यता को संस्कार लाई भित्र्याउने प्रयास हदै सम्म सफल भएको छ ।त्यसमा पनि मोबाइल ले समाज लाई आफ्नो गन्तव्य बाट भ्रमित गर्ने प्रयास सफल हुँदै गएको छ ।समाजिक सन्जाल को नाम मा नचिनेको व्यक्ती सग मित्रता गास्ने त्यो मित्रता बिस्तारै बिस्तारै प्रेम मा परिवर्तन हुने अनि संगै मर्ने बाच्ने वाचा गरेर एक अर्का सगको सम्बन्ध लाई स्थापित गर्न कोसिस भै रहेको छ ।भावनात्मक बिचार मा बगेर आफ्नो जिएअन को सपनालाइ बिराम दिएर बुझ्दै न बुझेको यात्रालाई सहज रुपमा अपनाएर घरवार नाता आफ्न्त लाई त्यागेर एउटा अपरिचित व्यक्ती को लागि स्विकार गर्नु चलन समाज मा बढिरहेको छ ।आफ्नो सन्तान मोबाइल मा के गरि रहेको छ भनेर अभिभावक कुनै सोध पुछ खान तलासी गर्ने जिम्मेवारीबाट पन्छिदै छ्न जसको परिनाम सन्तान हरु गलत बाटो अपनाइ रहेको थाहा हुदैन तर परिनाम पछि पछुतो बाहेक अभिभावक को लागि अरु केही हुदैन ।आफ्नो सन्तान ले प्रयोग गर्दै आएको मोबाइल कहाँ बाट आयो व्यवहार मा किन परिवर्तन हुँदै छ भन्ने कुराको जिज्ञासा् न राख्नु अभिभावक आफ्नो जिम्मेवारी बाट टाढा भागी रहेका छ्न । जसको परिणाम सन्तान लाई  सोच्दै न सोचेको बाटो अपनाउन सहज र सरल हुन्छ । आज मोबाईल ले गर्दा कुमारी आमा को कथा , बहु बिबाह को कथा समाज मा बारम्बार घटी रहेको पाइन्छ ।कथा को पात्र बलियो छ भने कुनैएक पक्ष ले ज्यान गुमाउनु ,पैसा को सट्टेबाजी हुनु ,जीवन जिउन का लागि सघर्श गर्नु आन्दोलन गर्नु सहयोगि संस्था लाई गुहार्नु बाहेक केही परिणाम हुदैन । घरबाट भागेर एक अर्कालाई अपनाउने सोच को परिणाम कहि कतै सुखमय भएको पाइएन । भावन मा  बगेर गरेको निर्णय जब जीवन जिउन का लागि यात्रा गर्छ त्यहा कठिनाइ को वातावरण शृजना शुरु हुन्छ र जीवन मा आँसु बाहेक अरु केही हुदैन ।

No comments:

Post a Comment